یکشنبه ۰۴ آذر ۰۳

بررسي سوالات طراحي سايت فروشگاه اينترنتي

شركت نوپرداز زمينه طراحي سايت، طراحي اپليكيشن موبايل، طراحي فروشگاه اينترنتي سئو و ديجيتال ماركتينگ فعاليت مي نمايد

بررسي سوالات طراحي سايت فروشگاه اينترنتي

۱۷ بازديد

اگر تا به الان كالا هاي شركت شما به صورت فيزيكي به فروش مي رسيد، اكنون زماني است كه شما مي توانيد با طراحي فروشگاه اينترنتي از فرصت درآمد آنلاين آن ها استفاده نماييد. آيا كسب و كار شما براي فروش محصولات به صورت اينترنتي آماده شده است؟ طراحي فروشگاه اينترنتي اغلب براي كسب و كار هاي كوچك كه زمان، بودجه و كاركنان كمي دارند، بسيار چالش برانگيز خواهد بود. اما فروشندگان وب سايت هاي فروشگاهي مي توانند به شما در طراحي و نگهداري يك سايت فروشگاهي نسبتا ساده و مقرون به صرفه كمك كنند.

بررسي طراحي سايت فروشگاه  

در اين جا سوالاتي درباره طراحي سايت فروشگاهي براي شركت شما قرار دارند كه بسيار اهميت بالايي دارند:

چگونه طراحي فروشگاه اينترنتي خود را آغاز كنيم؟

اگر نتوانستيد شخصي را براي طراحي سايت فروشگاه مورد نظر خود استخدام كنيد، نگران نباشيد. تعداد زيادي از فروشندگان تجارت الكترونيك وجود دارند كه مي توانند به شما كمك كنند تا سريعا وب سايت مورد نظر خود را ايجاد كنيد. در عرصه جهاني شركت هايي مانند Bigcommerce، Shopify Goodsie، Jumpseller و Volusion به شما امكان مي دهند كه ظاهر و عملكرد كلي فروشگاه آنلاين خود را پياده سازي كنيد.

قيمت هاي اين خدمات، بسته به ميزان فروش محصولات و نوع خدمات ارائه شده از حدود 20 تا 800 دلار در ماه محاسبه مي شود.

چگونه مي توانيم وب سايت فروشگاه خود را به بهترين شكل سفارشي سازي كنيم؟

اگر شركت شما داراي يك سايت فروشگاهي باشد، تصاوير و رنگ بندي اين وب سايت بايد طوري سفارشي سازي شده باشد كه بتواند به بهترين شكل ممكن آن را به بازديدكنندگان منتقل نمايد. همچنين مي توانيد از اسلايدر ها و بنر ها براي نمايش هر چه بهتر محصولات فروشگاه اينترنتي خود استفاده نماييد. 

از چه نوع سيستم پرداختي استفاده كنيم؟

براي فروش بين المللي محصولات فروشگاه اينترنتي خود استفاده از PayPal توصيه مي شود. استفاده از اين درگاه به طور گسترده اي در فروشگاه هاي اينترنتي صورت گرفته است و يك سيستم پرداخت امن محسوب مي شود.

با اين حال، بسياري از خريداران ترجيح مي دهند براي خريد آنلاين با كارت هاي اعتباري خود به جاي استفاده از پي پال و يا ديگر سيستم هاي پرداخت آنلاين از كارت هاي اعتباري شخصي خودشان استفاده نمايند.

چگونه خدمات مشتريان را اداره كنيم؟

براي رفع نگراني مشتريان، ممكن است بخواهيد يك شركت تجارت الكترونيك را انتخاب كنيد كه به يك ابزار مديريت ارتباط با مشتري (CRM) براي شما ايجاد خواهند كرد. اكثر فروشندگان اصلي محصولات تجارت الكترونيك گزينه هاي CRM را با قيمتي حدود 30 تا 80 دلار در ماه ارائه مي دهند.

ابزارهاي CRM براي مستند سازي، ساده سازي و ساختار دادن به روابط آنلاين تجار با مشتريان استفاده مي شوند. از جمله اطلاعاتي كه مي تواند در crm ها استفاده شوند عبارتند از: شماره تماس مشتري، خريد هاي اخير، شكايت و سفارشات مشتريان و غيره.

چگونه بايد هزينه هاي حمل و نقل را مشخص كنيم؟

اغلب محاسبات هزينه هاي حمل و نقل بايد به صورت ساده و دقيق صورت گيرند. بسياري از نرم افزار هاي وجود دارند كه هزينه هاي حمل و نقل را براي شما به صورت رايگان محاسبه مي كنند و اكثر فروشندگان در دنياي تجارت الكترونيك به شما اين امكان را مي دهند كه اين هزينه ها را به بخش پرداخت خود در فروشگاه اينترنتي اضافه كنيد.

چگونه مي توانم بهترين تصاوير و توضيحات محصولات را ايجاد كنم؟

خريداران آنلاين محصولات وب سايت شما نمي توانند محصول شما را ببينند، لمس كنند، احساس كنند يا بپوشند. بنابراين بهترين چيز استفاده از يك تصوير شفاف و واضح است. لازم نيست كه شما از دوربين هاي فوق حرفه اي براي تصاوير سايت خود استفاده كنيد اما بايد تصاوير محصولات شما از كيفيت لازم برخوردار باشند.

همچنين توضيحات نوشته شده براي محصولات بايد كوتاه باشد. سعي كنيد از كلمات و عبارات قانع كننده اي استفاده كنيد كه وقتي كسي توضيح شما را مي خواند احساساتش را تحريك مي كند، بدون اينكه بيش از حد فريب داده شود يا متن شما فضاي بيشتري را بگيرد.

آيا بايد به مشتريان اجازه به اشتراك گذاري شبكه هاي اجتماعي و نظر دادن را بدهيم؟

نظر دادن مشتريان و راي دادن به محصولات سايت فروشگاه اينترنتي شما مي تواند به افزايش اعتبار شركت شما كمك نمايد. نظرات مثبت و اشتراك گذاري در شبكه هاي اجتماعي مي تواند به افزايش فروش منجر شوند اما بايستي مراقب بود چون نظرات منفي مي توانند ريسك زيادي داشته باشند. 

چگونه خريداران را به سمت سايت فروشگاه جذب كنيم؟

پس از طراحي فروشگاه اينترنتي مورد نظرتان استفاده از روش هاي ايميل ماركتينگ و خبرنامه هاي شروع خوبي براي بازاريابي محصولات شما خواهد بود. همچنين استفاده از شبكه هاي اجتماعي مانند فيس بوك، توييتر، Pinterest مي تواند ترافيك ورودي به سايت شما را به ميزان قابل توجه اي افزايش دهد. 

همچنين توصيه مي شود از يك متخصص سئو و بهينه سازي سايت نيز استفاده كنيد. تكنيك هاي سئو مي توانند رتبه شما را در نتايج جستجو در گوگل، بينگ و ياهو افزايش دهند.

هنگام برگشت دادن محصولات چه كار كنيم؟

هر فروشگاه اينترنتي بايستي آپشن هايي براي برگشت دادن محصولات توسط خريداران را مشخص نمايد. بررسي كنيد كه آيا شركت طراح سايت فروشگاه اينترنتي شما ابزار هايي را براي برگشت دادن محصولات ارائه داده است يا خير!

چگونه مسير موفقيت فروشگاه اينترنتي خود را پيش بگيريم؟

طراحي فروشگاه اينترنتي 

سعي كنيد طراحي فروشگاه اينترنتي شما توسط شركتي انجام بگيرد كه خدمات تجزيه و تحليل خودكار، اطلاعات گوگل آنالاتيك و ساير ابزار هاي گزارش دهي را ارائه مي دهد. اين مي تواند به شما نشان دهد كه بازديد مردم از سايت شما چگونه است و آن ها چگونه شما را پيدا كرده اند. اين ابزار ها همچنين مي توانند به شما نشان دهند كه بيشترين ترافيك هاي ورودي به سايت شما از كدام وب سايت ها بوده است.

به نظر شما چه سوالاتي ديگري را مي توان هنگام طراحي سايت فروشگاه اينترنتي پرسيد؟ منتظر شنيدن نظرات شما هستم.

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.