دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۰۳

آيا مي توان پوسته يخچال را تعويض كرد؟

شركت نوپرداز زمينه طراحي سايت، طراحي اپليكيشن موبايل، طراحي فروشگاه اينترنتي سئو و ديجيتال ماركتينگ فعاليت مي نمايد

آيا مي توان پوسته يخچال را تعويض كرد؟

۲۴ بازديد

سال هاي سال است كه انسان  متوجه اين موضوع شده كه سرد نگه داشتن مواد غذايي باعث جلوگيري از فاسد شدن آن ها مي شود و با اين روش مي تواند براي مدت طولاني از غذاها نگهداري كند. با گذشت زمان و پيشرفت تكنولوژي انسان توانست با ساخت يخچال مشكل نگهداري از مواد غذايي را تا حد زيادي حل كند.امروزه يخچال يكي از لوازم خانگي بسيار مهم و ضروري است كه در همه خانه ها مورد استفاده قرار مي گيرد. اين دستگاه بي نظير علاوه بر نگهداري از مواد غذايي داراي قابليت هايي مانند آب سرد كن و محل نگهداري ميوه و سبزيجات مي باشد. ما در اين مقاله قصد داريم به پاسخ سوال آيا مي توان پوسته يخچال را تعويض كرد؟ بپردازيم. در ادامه اين مقاله از نمايندگي تعميرات بوش ، دوو و جنرال الكتريك با ما همراه باشيد.

  1. 1.    تعويض پوسته يخچال  
  2. 2.    نحوه تعويض پوسته يخچال
  3. 3.    آيا مي توان پوسته يخچال را تعويض كرد؛ تعويض درب

 

 

تعويض پوسته يخچال

پيش از آن كه به پاسخ سوال آيا مي توان پوسته يخچال را تعويض كرد؟ بپردازيم بايد توضيحاتي را درباره پوسته يخچال ارائه دهيم. امروزه يخچال هاي مختلف در طرح هاي متفاوت وارد بازار مي شوند كه اين يخچال ها داراي پوسته هاي متفاوتي هستند. پوسته يخچال در واقع همان بدنه يخچال مي باشد كه ممكن است فلزي، چرمي و ... باشد. بدنه يخچال بايد محكم و با دوام باشد در هنگام جا به جايي دچار آسيب هاي احتمالي نشود. يكي ديگر از ويژگي هاي بدنه يا پوسته يخچال اين است كه اين بدنه بايد عايق حرارتي باشد تا گرماي محيط وارد يخچال نشود. اين بدنه همچنين بايد از خروج سرما نيز جلوگيري كند.

 

نحوه تعويض پوسته يخچال

يكي از سوالات كاربران در اين خصوص اين است كه آيا مي توان پوسته يخچال را تعويض كرد؟ در پاسخ به اين سوال بايد گفت با توجه به اين كه هر يخچال داراي پوسته مخصوص به خود مي باشد تعويض اين پوسته تقريبا غير ممكن است. در صورتي كه يخچال شما داراي پوسته چرم باشد براي تعويض پوسته بايد به طور كلي درب را تعويض نماييد. اما اگر يخچال شما داراي بدنه فلزي است مي توانيد با رنگ زدن آن پوسته را عوض نماييد. نكته قابل توجه در اين موضوع اين است كه تعويض پوسته يخچال انجام شدني نبوده و رنگ زدن بدنه تنها در مورد پوسته هاي فلزي ممكن مي باشد. در ادامه به توضيح نحوه تعويض درب يخچال خواهيم پرداخت.

 

آيا مي توان پوسته يخچال را تعويض كرد؛ تعويض درب

همانطور كه گفته شد پاسخ سوال آيا مي توان پوسته يخچال را تعويض كرد؟ مشخصا منفي است. اما در صورتي كه پوسته يخچال شما چرم است و شما قصد تعويض آن را داريد بايد به طور كلي درب را تعويض نماييد. براي اين كار بايد به روش زير عمل نماييد:

  • ابتدا يخچال را از برق بكشيد.
  • سپس درب مورد نظر را خريداري كرده و از قبل آماده كنيد.
  • درب يخچال خود را از يخچال جدا نماييد.
  • پس از جدا كردن درب بايد درب جديد را جايگزين نماييد.
  • در آخر يخچال را دوباره به برق بزنيد.

شما مي توانيد براي اين كار از متخصصين در اين زمينه كمك بگيريد.

 

 

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.