وب سايت هاي فروشگاهي وب سايت هايي هستند كه قادر به ارائه و فروش آنلاين محصولات و كالاها مي باشند. طراحي فروشگاه اينترنتي و طراحي سايت فروشگاهي از جمله تخصص هاي اصلي ما مي باشد كه صاحبان فروشگاه هاي اينترنتي توانسته اند توسط سايت هايشان به پيشرفت قابل توجهي در تجارت الكترونيكي و بازاريابي اينترنتي، برسند. فروشگاه هاي و سايت هاي داراي خريد اينترتي بايد به گونه اي طراحي شوند تا بتوانند كاربر را در سريع ترين زمان به كالاي دلخواه وي برسانند.
ويژگي هاي فروشگاه هاي اينترنتي
جستجوي قدرتمند، ظاهر جذاب ، خريد آسان (با استفاده از درگاه هاي بانكي و خريد پستي) ، و دادن تخفيف هاي متنوع (كپن تخقيف، تخفيف درصدي، آماز قلك و … ) و نيز سرعت بالاي اين نوع سايت ها در جذب كاربران مهمترين عوامل هستند.
بهينه سازي سايت و سئوي آن، بايد به درستي در نظر گرفته شود چرا كه براي داشتن مشتريان جديد ، جدا از تبليغات ديگر موتور هاي جستجو مخصوصا گوگل بهترين راهكار مي باشد.
هدف از داشتن فروشگاه اينترنتي چيست ؟
پيدا كردن مشتريان جديد از طريق گوگل و موتورهاي جستجوگر
فروش آسان تر براي مشتريان قديمي و جديد
فروش بدون محدوديت مكاني و جغرافيايي در سراسر ايران
معرفي محصولات و كاتالوگ و ليست قيمت
پرداخت آنلاين و بدون دردسر از طريق درگاه هاي بانكي
گرفتن سهم بازار از طريق مشتريان آنلاين
برند شدن در حيطه ي كاري وب و اينترنت
اين موارد، از اصلي ترين هدف هايي است كه ميتوان با داشتن يك سايت فروشگاهي بصورت آنلاين، از وب سايت خود انتظار داشت.
اينكه به اين اهداف بتوان رسيد مقوله و موضوعي جدا و تخصصي است كه ما شما را براي اين كار راهنمايي كامل مينماييم. ما با آزمون و خطاهاي بسيار و تجربيات فراوان و موثر در طراحي سايت هاي فروشگاهي در كنار شما هستيم و مكاني براي نمايش وب سايت شما خواهيم بود.
دلايل موفقيت فروشگاه هاي اينترنتي
طراحي فروشگاه اينترنتي بايد بسيار مشتري مدار باشد. رقبا در عرصه ي فروشگاه ها بسيار زياد اند و فروشگاهي موفق خواهد شد كه :
امكانات كامل و اصولي بر پايه ي مشتري مداري داشته باشد.
ظاهري بسيار جذاب و تا حد امكان سبك از لحاظ بارگزاري داشته باشد و هر چيزي سر جاي خودش باشد.
و مهمتر از همه اينكه، طراحي فروشگاه بايد بر پايه ي گوگل و بهينه سازي شده براي آن باشد.
سئوي قدرتمند حتي مي تواند 2 مورد قبلي را تحت تاثير و بي اثر كند. اما بايد توجه داشته باشيد كه هر 3 مورد در كنار هم بايد باشد. يعني اگر كاربر به فروشگاه نيايد، هرچه قدر زيبا و كامل باشد سايت، تاثيري ندارد و سئوي سايت نيز هرچه قدر قوي باشد ولي در صورتي كه امكانات ناقص داشته باشد و ظاهري نه چندان خوب داشته باشد، مشتري از شما خريد اينترنتي نميكند.