شنبه ۰۸ اردیبهشت ۰۳

برترين سايت هاي دنيا براي خريد اينترنتي

شركت نوپرداز زمينه طراحي سايت، طراحي اپليكيشن موبايل، طراحي فروشگاه اينترنتي سئو و ديجيتال ماركتينگ فعاليت مي نمايد

برترين سايت هاي دنيا براي خريد اينترنتي

۱۷ بازديد
Shop.com

يكي از سايت هايي كه اخيرا به جمع فروشگاه هاي اينترنتي  آنلاين پيوسته و حتي براي فروش و خريد محصولات پيشنهاداتي هم به مشتريان ميدهد مثل اين كه آيا اين محصول فروش خواهد رفت يا خير؟ اين سايت هم چنين مزايده براي  خريد و فروش محصولات نيز برگزار ميكند.

 

Overstock.com

اين سايت مجموعه  گسترده و متنوعي از كالا ها را ارئه مي كند و به عنوان يك خرده فروشي تخفيف دار ميتوانيد از خانه تان خريد و فروشتان را انجام دهيد  از ماشين گرفته تا جواهرات و اسباب و اثاثيه منزل همه و همه در اين سايت  خريد و فروش ميشوند. اين سايت به سرعت تمام محصولات را در صورت خريد درب منزل شما تحويل ميدهد.

 

NEWEGG.com

اين سايت محصولاتي در رابطه با آخرين تكنولوژي هاي روز ارائه مي كند مانند لپ تاپ ، تبلت، گوشي هاي همراه  و نرم افزار هاي گوناگون و بازي هاي كامپيوتري و ... هر زمان كه به اين سايت مراجعه كنيد  بيش از 3 ميليون  محصول و كالاي متنوع ميتوانيد در آن پيدا كنيد.

 

Bestbuy.com

در اين سايت همه گونه لوازم الكترونيكي ارائه ميشود و براي هر كدام از آنها خدماتي مانند نصب و تعمير هم دارند اين سايت از تمام برند هاي معروف مانند سوني و ال جي و اچ پي و ... محصولاتي گرد هم آورده است.

 

Flipkart.com

اين سايت بيشتر در حوزه آسيا به خصوص هند طرفداران بي شماري دارد و محصولات متنوعي از وسايل الكترونيكي گرفته تا پوشاك ارائه ميكند.

 

Target.com

اين وب سايت داراي سه بخش جداگانه خدمات براي مردان ، زنان و بچه ها ميباشد مهم ترين ويژگي اين سايت اين است كه  تمام خدماتي كه ارائه ميدهد مطابق با نياز روز بوده و هيچ چيز قديمي و از مد افتاده اي ارائه نميكند.

 

Alibaba.com

اين سايت به خصوص در چين و هند بسيار طرفدار است اين سايت اين امكان را به مشتريان ميدهد تا بتوانند كالا ها و محصولات را با قيمت مناسب از سراسر دنيا خريداري كنند و حدود 2 ميليون تامين كننده كالا و خدمات براي اين سايت فعاليت ميكنند، شما حتي با مراجعه به اين سايت ميتوانيد قيمت هاي اجناس و كيفيت هايشان  را با هم مقايسه كنيد.

 

Walmart.com

وال مارت يكي از محبوب ترين و معروف ترين فروشگاه هاي اينترنتي در سراسر دنياست كه خدمات و محصولاتش رنج متنوعي را در بر ميگيرد از اتومبيل گرفته تا پوشاك و مواد غذايي و وسايل الكترونيكي . در صورت سفارش آنها كالا را به درب منزل شما تحويل داده و براي مشتريان دائمي خود كارت هاي تخفيف ويژه ارائه ميكنند.

 

 

EBAY.com

در اين سايت ميتوانيد محصولات را با عكس و مشخصات كامل ببينيد و براي  مناسبت هاي خاص مانند روز پدر و مادر و ... ميتوانيد به اين سايت سري بزنيد و  اطرافيانتان را سورپرايز كنيد. 

 

 

Amazon.com

 

بيشتر محبوبيت اين سايت بين طرفداران براي تخفيف هاي جالب و منحصر به فرديست كه ارائه ميكند و محصولات خريداري شده را در كمترين زمان ممكن به دست مشتريان ميرساند . 

منبع:برترين سايت هاي دنيا براي خريد اينترنتي

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.